Değerli tezsiz yüksek lisans öğrencilerimiz,
Birinci ve ikinci dönemindeki tezsiz yüksek lisans öğrencilerimizin kampüs ve grup bilgileri ile ders programları e-posta adreslerine gönderilmiştir. Kendilerine e-posta gelmeyen öğrenciler junk/gereksiz vs. kutularını kontrol ettikten sonra aşağıda yer alan forma bilgilerini girerek ders programı talebinde bulunabilirler.
Ders Kaydı:
Dersler öğrenciler tarafından OBS üzerinden kendileri ile paylaşılan ders programı üzerinden seçilmelidir. Dersleri seçerken size gönderilen ders programında yer alan dersin koduna ve şubesine (ŞB) dikkat etmeniz ve ders programınızda yer alan kodlar ve şubeler üzerinden seçmeniz gerekmektedir. Size tahsis edilen şubenin dışında seçim yaptığınız takdirde mezuniyetinizde sorunlar yaşanır ve bu sorunlardan bölümümüz sorumlu olmaz.
Yüz yüze dersler programlarda belirtilen kampüs ve salonlarda, online dersler Eğitim Yönetim Sistemine üzerinden yürütülecektir.
Ders kaydınızı OBS üzerinden kesinleştirmeden önce lütfen size iletilen ders programı ile karşılaştırınız. Seçtiğiniz derslerde hata olması size iletilen ders programı ile kaydolduğunuz dersler arasında farklılık olması durumunda döneminiz uzayabilir. Bu konuda sorumluluk tamamen öğrenciye aittir.
Derslerin başlangıcı: 29 Eylül 2025 Pazartesi
Ders kaydı için son tarih: 3 Ekim 2025 Cuma
Akademik takvim için tıklayınız.
OBS ile ilgili bilgiler ve kılavuzlar:
OBS Lisansüstü Ders Kayıt Kılavuzu
Sisteme giriş için kullanıcı adı: "Öğrenci Numarası" dır. Sisteme ayrıca e-Devlet ile giriş sağlayabilirsiniz.
Sisteme Giriş ve Ders Kayıt Sürecine ilişkin kayıt kılavuzuna ulaşmak için buraya tıklayınız.
- Lisansüstü öğrencilerimiz sistem ile ilgili sorunları için: obslu@yildiz.edu.tr
- Lisansüstü öğrencilerimiz sisteme giriş ve ders kayıt sürecine ilişkin kayıt kılavuzuna ulaşmak için buraya tıklayınız.
E-posta
YTÜ öğrenci e-posta adresleri ve uygulama şifreleri ile ilgili bilgi almak için buraya tıklayınız.
E-posta adresi öğrenme: https://bilgi.yildiz.edu.tr/
Şifre sıfırlama/güncelleme ve yeni şifre oluşturma işlemleri: https://teknikdestek.yildiz.edu.tr/kb/faq.php?id=15
Online dersler:
Programda yer alan online dersler Eğitim Yönetim Sistemine tanımlanacaktır. Ders kayıtlarından sonra online derslerin sisteme tanımlanmasında gecikmeler yaşanabilir. Derslerinizin Eğitim Yönetim Sistemine aktarılabilmesi için OBS’de profil bilgilerinizde “@std.yildiz.edu.tr” uzantılı e-posta adresinizin birincil ya da ikincil e-posta adresi olarak tanımlanması gerekmektedir. E-posta adresinizi ilgili alana ekledikten 1 gün sonra dersleriniz sisteme tanımlanacaktır. Sistemde tanımlama gecikmeleri veya sorunlar için lütfen uzem@yildiz.edu.tr adresine e-posta atarak kaydolduğunuz derslerin Eğitim Yönetim Sistemine tanımlanması talebinizi iletebilir sorunlarınızı aktarabilirsiniz.
İlk haftalar online dersler için hocalarımız size toplantı linki gönderecektir.
Eğitim Yönetim Sistemi: https://online.yildiz.edu.tr
Eğitim Yönetim Sistemi hakkında ek bilgiler: https://uzem.yildiz.edu.tr/
Online Eğitim Sistemi
Online Sistem için ayrıntılı bilgiler: https://uzem.yildiz.edu.tr/
Online Sistem Kılavuzları: https://uzem.yildiz.edu.tr/online-sistem-kilavuzlari.html
Online Eğitimler için Sıkça sorulan sorular: https://uzem.yildiz.edu.tr/sikca-sorulan-sorular.html
Ders yükümlülükleri ve diğer hususlar için Sosyal Bilimler Enstitüsü sayfalarını inceleyebilirsiniz.
Tezsiz yüksek lisans ile ilgili soru ve sorunlarınızı islbilgi@yildiz.edu.tr e-posta adresine iletebilirsiniz.
Yeni dönemde başarılar dileriz.
Saygılarımızla
YTÜ İşletme Bölümü
Other Announcements